ე.წ. ყვითელი მიკროავტობუსების მიერ წლის განმავლობაში გადაყვანილი მგზავრების რაოდენობა, მეტროსა და ავტობუსების მიერ გადაყვანილი მგზავრების ჯამს უტოლდება

ე.წ. ყვითელი მიკროავტობუსების მიერ წლის განმავლობაში გადაყვანილი მგზავრების რაოდენობა, მეტროსა და ავტობუსების მიერ გადაყვანილი მგზავრების ჯამს უტოლდება, - ამის შესახებ „ინტერპრესნიუსს“ თბილისის მერის მოადგილე, ირაკლი ლექვინაძემ განუცხადა.

მისივე თქმით, კვლევების მიხედვით, მიკროავტობესებს წელიწადში 220 მლნ მგზავრი გადაჰყავს და ამ მიზნით მოქალაქეებს ყოველდღიურად ხაზზე დაახლოებით 1600 მიკროავტობუსი ემსახურება.

რაც შეეხება მეტროს, წელიწადში 105 მლნ მგზავრი გადაჰყავს, ავტობუსების მიერ გადაყვანილი მგზავრების რაოდენობა კი 110 მლნ მგზავრზე მეტია.

„ჩვენი გეგმაა საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარება. ეს გულისხმობს მეტროს განახლებას და ავტოპარკის ცვლილებას. თუ ჩვენ გვექნება განვითარებული საზოგადოებრივი ტრანსპორტი, ეს ნიშნავს იმას, რომ მგზავრების უმრავლესობა, თუნდაც ფასიდან, სერვისიდან თუ კომფორტიდან გამომდინარე, უპირატესობას საზოგადოებრივ ტრანსპორტს მიანიჭებს. ამიტომ, ამ ეტაპზე ჩვენი გრძელვადიანი მიზანია, საზოგადოებრივი ტრანსპორტი კარგად იყოს განვითარებული, რომ მგზავრთნაკადების მომსახურეობა ოპტიმალური იყოს“, - განაცხადა ლექვინაძემ.

მერიას კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსთან“ ხელშეკრულება 2031 წლამდე აქვს.

გიორგი ბილანიშვილი - ის, რაც ახლა საქართველოში ხდება, ერთმნიშვნელოვნად მოსკოვის ინტერესებში შედის
გიგი გიგიაძე - ხელისუფლება ვერ ახერხებს რუსულ კანონზე აბსოლუტური უმრავლესობის აზრის შეცვლას, დღითიდღე ფერები იცვლება და სულ უფრო მეტად ხდება ყველაფერი შავ-თეთრი
ქართული პრესის მიმოხილვა 02.05.2024
სილქნეტი „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდის“ საქმიანობის ანგარიშს აქვეყნებს
კახა ოქრიაშვილი - იმედია, რევოლუციის შიში „ოცნებას“ უარს ათქმევინებს არჩევნების გაყალბებაზე
GM PHARMA ტექნოლოგიურ განვითარებას აგრძელებს
ვებრძოლოთ სისუსტეს და ადვილად დაღლას - შევმატოთ ორგანიზმს სასიცოცხლო ენერგია
საქნახშირის მოპოვების მაჩვენებელმა ჯამში 1 000 000 ტონას მიაღწია